Club de lectura de creixement personal: Sin mí no soy nada, de Sílvia Gelices

Dimarts, 17 de novembre de 2020 a les 19.00 h

L’escriptora, llicenciada en filologia hispànica, Sílvia Gelices màster en Kimmon en coaching grafològic per a l’educació de l’inconscient i desenvolupadora de la intel·ligència emocional i màster en lideratge personal i professional presentarà i dinamitzarà el club de lectura que es durà a terme els tercers dimarts de cada mes a partir de les 19?h.

Les places són limitades i cal reserva prèvia.

Com us podeu apuntar? Doncs omplint el següent formulari, trucant al 93 689 18 36, també enviant un email a:  b.torrelles.pf@diba.cat. Si ho preferiu també podeu apuntar-vos presencialment a la biblioteca.

 

 

Sin mí no soy nada

Clara, una enfermera que atiende a enfermos terminales, vive una vida aparentemente feliz, aunque a pesar de todo siente como sisu existencia no avanzase. Un terrible secreto celosamente guardado será el desencadenante de una sobrecogedora historia de amor y desamor que tambaleará los cimientos en los que se sustenta su relación de pareja; una relación que será puesta a prueba en una situación límite.

Y es que, aunque pueda parecer la historia de una mujer rota, en realidad, se trata de la historia de una mujer de despertares y de renacimientos. Una oportunidad, en definitiva, de autoconocimiento, de autocorrección y de profundo aprendizaje espiritual donde se pondrá de manifiesto que las relaciones "perfectas" no existen sencillamente porque, si no, no tendrían nada queenseñarnos; no nos permitirían autoconocernos ni autocorregir todo aquello que nos aleja de nuestro verdadero ser. Por eso, cada relación es una nueva oportunidad de volvernos conscientes de quienes somos realmente.

 

Organitza: Biblioteca Municipal Pompeu Fabra

Darrera actualització: 14.12.2021 | 17:35