CONTACTAR | GUIA DE CARRERS | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Cireres
Portada > Actualitat > Notícies > L’esplai Arc de Sant Martí inaugura el seu local amb una gran macarronada

L’esplai Arc de Sant Martí inaugura el seu local amb una gran macarronada

07/01/2016

Les obres de millora i reforma impulsades per l’Ajuntament ja estan a punt i l'esplai ja ha reprès l'activitat des de principi de curs al carrer Raval Padró

L’esplai Arc de Sant Martí ha organitzat una gran festa per aquest dissabte amb motiu de la inauguració del seu local després de les obres de reforma i millora. A partir de les 11h del matí, hi haurà el torn de parlaments i una activitat que han preparat els monitors de l’entitat, i cap al migdia es celebrarà una macarronada, on tothom hi és convidat. Els tiquets per al dinar costen 3€ i es poden comprar al Forn Vell. La festa clourà amb una cantada.

D’aquesta manera, l’esplai celebra la inauguració del local del carrer Raval Padró. L’Ajuntament de Torrelles hi ha impulsat en els darrers mesos unes obres de reforma de l’edifici que ja utilitzaven, construint noves rampes i escales per millorar-ne l’accés, substituint la instal·lació elèctrica i col·locant enllumenat d’emergència i extintors. A més, s’ha reparat la façana est, s’ha col·locat una tanca exterior i s’han impulsat mesures de protecció contra el soroll i d’estalvi energètic.

L’esplai arc de Sant Martí és un dels més grans de Catalunya, amb 200 infants i una quarantena de monitors. Va néixer el 1969 amb la organització de les primeres colònies d’estiu per part de les parròquies de Corbera i Torrelles.

Arxivat a: General
Obres de reforma del local de l'esplai Arc de Sant Martí

Arxius adjunts

Darrera actualització d’aquest contingut: 22/10/2019 a les 11:23h
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Ajuntament de Torrelles de Llobregat

Plaça de l'Ajuntament núm.1 Torrelles de Llobregat 08629 (Barcelona)

Telèfon: 93.689.00.00 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona