CONTACTAR | GUIA DE CARRERS | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
boira hivern
Portada > Actualitat > Notícies > Nou servei per ajudar a la ciutadania amb els tràmits telemàtics amb l’Ajuntament

Nou servei per ajudar a la ciutadania amb els tràmits telemàtics amb l’Ajuntament

12/05/2020

Els dimarts i els dijous, de 10 a 11 hores, el Punt Òmnia de Torrelles dona suport als veïns i les veïnes amb les gestions per Internet

Avui, dimarts 12 de maig, el Punt Òmnia de Torrelles engega un nou servei gratuït destinat als torrellencs i les torrellenques que tenen problemes a l’hora de realitzar tràmits telemàtics amb l’Ajuntament. La iniciativa vol evitar la possible indefensió i vulnerabilitat de les persones que no tenen els mitjans o els coneixements per fer gestions en línia, sobretot en aquests moments on no es poden realitzar presencialment i es prioritzen les tramitacions per Internet.

El servei municipal els hi dona un cop de mà simplificant, agilitzant i facilitant la realització de les gestions en línia i els assessora a l’hora de presentar els tràmits a la seu electrònica del consistori.

Inicialment, s’ofereix els dimarts i els dijous, de 10 a 11 hores, amb cita prèvia. Per a demanar-la, cal escriure un correu electrònic a (Necessites javascript per veure aquest correu-e) o trucar o enviar un missatge de Whatsapp o Telegram al telèfon 644 205 162.

Arxivat a: General, Coronavirus
Nou servei per ajudar a la ciutadania amb els tràmits telemàtics
Cartell del nou servei per ajudar a la ciutadania amb els tràmits telemàtics
Darrera actualització d’aquest contingut: 01/10/2020 a les 12:26h
Ajuntament de Torrelles de Llobregat

Ajuntament de Torrelles de Llobregat

Plaça de l'Ajuntament núm.1 Torrelles de Llobregat 08629 (Barcelona)

Telèfon: 93.689.00.00 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona