CONTACTAR | GUIA DE CARRERS | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
capçalera_abella

Tràmits

Categoria:
  1. Llicència per a la tinença de gossos potencialment perillosos
    Tota persona que condueixi per espais públics un gos potencialment perillós requereix la llicència atorgada per l'Ajuntament. Aquesta llicència és personal i intransferible i s'ha de renovar cada 5 …
  2. Inscripció d'animals en el Registre dels cens municipal d'animals de companyia
    Les persones propietàries de gossos, gats, fures, i d'altres animals de companyia, estan obligats a fer la seva inscripció en el Registre dels cens municipal d'animals de companyia Els gossos, gats …
  3. Bústia d'alcaldia
    El ciutadà pot fer arribar directament a l’Alcaldia qualsevol comentari, suggeriment, queixa o consulta referent a l’Ajuntament de Torrelles de Llobregat, al seu funcionament, a l’estat del poble, …
  4. Instància genèrica
    Document que permet presentar una sol·licitud a l’Ajuntament o fer arribar una queixa o suggeriment respecte alguna actuació o decisió municipal.  Podeu fer servir aquesta instància quan no …
  5. Cita amb càrrecs electes
    Aquesta sol·licitud us permet demanar cita perquè us atengui un càrrec electe de l’Ajuntament de Torrelles, ja sigui l’Alcalde o un regidor.
  6. Reclamació per responsabilitat patrimonial de l'administració
    Aquest tràmit dóna dret a demanar la responsabilitat de les Administracions públiques per les lesions que pateixin els particulars en la seva persona o qualsevol dels seus béns i drets, sempre que …
  7. Queixes i suggeriments
    Comunicació per part dels ciutadans d’una incidència, suggeriment, consulta o reclamacions referents a temes com l'estat del carrer, enllumenat públic, infraestructures municipals, veïns, etc. sobre …
  8. Petició de cessió o lloguer de material, infraestructuresi instal·lacions municipals
    Sol·licitud d'utilització d'espais en equipaments municipals, per a la celebració d'activitats culturals, esportives o de lleure.
  9. Permís d'armes d'aire o gas comprimit (4a categoria)
    Aquest tràmit permet obtenir l’autorització d’ús i tinença d’armes tipus A i B, de la categoría 4.1 i 4.2.
  10. Certificat de béns
    Certificat on s'indica la relació de béns de la persona un cop consultats els padrons fiscals.
  11. Còpies compulsades de documents municipals
    Consisteix en l’emissió del duplicat d’un document original que estigui en poder de l’Ajuntament, compulsat o autenticat per aquest Ajuntament.
  12. Alta al registre municipal d'entitats (RME)
    El Registre Municipal d’Entitats (RME) té per objecte facilitar el coneixement del nombre i naturalesa de les entitats existents al municipi, les seves finalitats i representativitat, als efectes de …
  13. Baixa al registre municipal d'entitats (RME)
    Comunicació de baixa de la Inscripció en el Registre Municipal d'Entitats (RME). Les entitats inscrites al Registre Municipal d'Entitats haurien de sol·licitar la baixa de la seva inscripció en els …
  14. Cessió d'us d'espais i material municipal per a entitats
    L’Ajuntament ofereix els espais dels equipaments municipals i també material municipal a les entitats, ciutadans i ciutadanes, empreses privades, col·lectius o grups per tal de poder desenvolupar …
  15. Sol·licitud d'artesans per la festa de la cirera
    Sol·licitud d’instal·lació de parades per la fira de la Festa de la Cirera 2018   La Fira té lloc durant el primer cap de setmana del mes de juny: Dissabte 2 de juny i diumenge 3 de juny.   Horari …
  16. Justificació de les subvencions concedides a entitats
    Presentació de la documentació justificativa de l'import pel qual es va concedir una subvenció municipal per a la seva verificació per part de l'Ajuntament.
  17. Cessió d’ús d’espais i material municipal per a particulars
    L’Ajuntament ofereix els espais dels equipaments municipals i també material municipal a les entitats, ciutadans i ciutadanes, empreses privades, col•lectius o grups per tal de poder desenvolupar …
  18. Recollida de mobles i trastos vells al carrer
    Sol·licitud de la recollida de mobles i trastos vells al carrer, situats en el domicili de la persona sol·licitant o en una adreça determinada que s'especificarà a la sol·licitud. Veure condicions i …
  19. Comunicació de crema
    Aquest tràmit és obligatori per a tes aquelles persones que, durant el període comprès entre el 16 d’octubre  i el 14 de març  tinguin previst fer foc en els terrenys forestals de Catalunya (…
  20. Sol·licitud bonificació taxa excombraries
    Les Persones empadronades a Torrelles de Llobregat poden demanar bonificació de la taxa d’escombraries segons el que diu l’ordenança fiscal núm. 29 de Torrelles de Llobregat. Es poden sol·licitar: …
  21. Autorització de crema - Treballs forestals en època d’alt risc d’incendi
    Entre el 15 de març i el 15 d'octubre, queda totalment prohibit en els terrenys forestals (poblats o no per espècies arbòries) i en la franja de 500 metres que els envolta: Encendre foc per a …
  22. Oferta de feina - empreses
    Les empreses amb necessitat de personal poden sol·licitar l’ajuda de l’Ajuntament de Torrelles de Llobregat per localitzar usuaris de la borsa de treball de la Xarxa Xaloc. El Servei d’Ocupació …
  23. Demanda de feina - treballadors
    Aquest tràmit serveix formar part de la base de dades de la Xarxa Xaloc com a demandant d’ocupació. Va dirigit tant als ciutadans que buquen feina com a aquells que volen millorar l’actual lloc de …
  24. Volant de convivència actual
    Document emès per l'Ajuntament que especifica les dades de les persones que conviuen en un mateix habitatge, segons consta actualment a les dades del Padró Municipal d'Habitants.
  25. Volant actual
    Document emès per l'Ajuntament que acredita l'empadronament d'una persona en un domicili d'acord amb les dades actuals que consten al Padró Municipal d'Habitants.
  26. Fraccionament de tributs
    Sol·licitud de fraccionament del pagament d'impostos, taxes i/o preus públics. Les quantitats fraccionades s'han de pagar amb l'interès de demora, tal com especifica la Llei General Tributària.
  27. Modificació de dades
    Notificació a l'Ajuntament de la incorrecció de dades que figuren en el padró municipal d'habitants.
  28. Certificat històric
    Certificat emès per l'Ajuntament que acredita fefaentment l'empadronament d'una persona en el Padró Municipal en un període de temps determinat.(A diferència del volant cal la signatura de l’Alcalde/…
  29. Certificat de convivència actual
    Document emès per l'Ajuntament que especifica les dades de les persones que conviuen en un mateix habitatge, segons consta actualment a les dades del Padró Municipal d'Habitants.(A diferència del …
  30. Certificat convivència històric
    Certificat emès per l'Ajuntament que acredita fefaentment les dades de les persones que van conviure en un mateix habitatge en una data determinada.(A diferència del volant cal la signatura de l’…
Pàgina 1 de 3 Següent
Darrera actualització d’aquest contingut: 21/02/2018 a les 15:05h
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Ajuntament de Torrelles de Llobregat

Plaça de l'Ajuntament núm.1 Torrelles de Llobregat 08629 (Barcelona)

Telèfon: 93.689.00.00 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona