Tramitació del DNI a Torrelles
Dilluns, 10 de febrer de 2025
Els dies 10 de febrer (tramitació) i 13 de febrer (recollida) de 2025, la unitat mòbil per a la tramitació del DNI torna a Torrelles.
Els tràmits es faran a la Prefectura de la Policia Local (Av. Dolça de Provença, 20) a causa de les obres a l'edifici de l'Ajuntament.
- Màxim de 40 tramitacions disponibles.
- Es dona prioritat a persones amb necessitats especials.
- Cal cita prèvia:
- A l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (Carrer Sant Pau, 2).
- Horari: De dilluns a divendres, de 9 a 14 h.
- Telèfon: 93 689 00 00.
Documentació necessària i taxes:
- Per primera inscripció: Certificat d’inscripció al registre de naixement, certificat d’empadronament, 1 foto, i el DNI del pare/mare o tutor (si el menor no pot estar present).
- Per renovacions: DNI original i 1 foto (6 mesos abans de la caducitat).
- Per pèrdua, robatori o sostracció: Còpia de la denúncia i 2 fotos.
- Per canvi de domicili: DNI original, volant d’empadronament i 1 foto.
- Taxa: 12 € (exempts: famílies nombroses i renovacions per canvi de domicili).
No perdis l’oportunitat de gestionar aquest tràmit sense sortir de Torrelles!