Xerrem en catalÃ
Dilluns, 1 de juny de 2026 a les 17:00h
Tots els dilluns de juny, de 17 a 18h practica el català!
Cada dilluns l’Assumpció Cabré et convida a parlar amb ella i amb la resta d’assistents en català.
Les persones que tinguin interès a aprendre català, podran adquirir els coneixements per entendre-ho i parlar-lo de manera natural.
Us podeu apuntar a la biblioteca presencialment en horari d'obertura, per telèfon o per correu electrònic, indicant a l'assumpte del missatge: "Inscripció Xerrem en català".
Us hi esperem!
Quin cost té:
Gratuït
Darrera actualització: 29.05.2026 | 13:42