Dol per la mort d'una persona en l'accident ferroviari de Gelida

Dimecres, 21 de gener de 2026

L’Ajuntament ha convocat un minut de silenci a les 12.30 hores d’avui dimecres per a retre homenatge al maquinista de Rodalies que ha perdut la vida a l'accident

L’Ajuntament de Torrelles de Llobregat vol mostrar el seu profund pesar per la mort del maquinista de Rodalies en l’accident ferroviari d’ahir dimarts a la localitat de Gelida. 

El comboi, que viatjava direcció Manresa, va topar amb un mur de carga que havia caigut a la via provocant el seu descarrilament, el balanç és d'una persona morta i 37 ferides de duversa consideració

Com a mostra de respecte i record envers totes les persones afectades, l’Ajuntament convoca un minut de silenci en senyal de dol i solidaritat avui a les 12.30 hores davant de l’Ajuntament. A més, també traslladem el nostre suport i solidaritat amb els equips d’emergència per les seves tasques.

Darrera actualització: 21.01.2026 | 12:22