Dissabte 21 d’octubre s’oferirà una formació gratuïta sobre Suport vital bàsic i Desfibril·lador Extern Automàtic (DEA). Es tracta d’un curs de tres hores de durada, de 10 a 13 hores, que pretén que els torrellencs i torrellenques adquireixin les habilitats mínimes necessàries per respondre davant una situació sanitària que requereixi de l’ús d’un desfibril·lador.
La formació està oberta a tota la ciutadania i inclourà continguts relacionats amb la valoració de la consciència i la respiració, la posició lateral de seguretat, la reanimació cardiopulmonar, el suport vital bàsic per adults i l’ús del desfibril·lador. També es faran exercicis pràctics de situacions habituals de la vida quotidiana.
Les persones interessades en assistir al curs cal que formalitzin la inscripció enviant un correu electrònic a l’adreça salut@torrelles.cat o a través d’aquest formulari. Les places són limitades a un màxim de 25 participants.
Torrelles disposa actualment de dos desfibril·ladors al municipi: un situat al CEM Can Roig i l’altre davant de l’Ateneu Torrellenc.