Nou servei per ajudar a la ciutadania amb els tràmits telemàtics amb l’Ajuntament

Dimarts, 12 de maig de 2020
Els dimarts i els dijous, de 10 a 11 hores, el Punt Òmnia de Torrelles dona suport als veïns i les veïnes amb les gestions per Internet

Avui, dimarts 12 de maig, el Punt Òmnia de Torrelles engega un nou servei gratuït destinat als torrellencs i les torrellenques que tenen problemes a l’hora de realitzar tràmits telemàtics amb l’Ajuntament. La iniciativa vol evitar la possible indefensió i vulnerabilitat de les persones que no tenen els mitjans o els coneixements per fer gestions en línia, sobretot en aquests moments on no es poden realitzar presencialment i es prioritzen les tramitacions per Internet.

El servei municipal els hi dona un cop de mà simplificant, agilitzant i facilitant la realització de les gestions en línia i els assessora a l’hora de presentar els tràmits a la seu electrònica del consistori.

Inicialment, s’ofereix els dimarts i els dijous, de 10 a 11 hores, amb cita prèvia. Per a demanar-la, cal escriure un correu electrònic a torrelles@xarxaomnia.gencat.cat o trucar o enviar un missatge de Whatsapp o Telegram al telèfon 644 205 162.

Darrera actualització: 14.12.2021 | 09:26