Noves propostes culturals per al darrer quadrimestre de l’any
Aquest mes de setembre es posa en marxa la nova programació cultural de l’Ateneu Torrellenc. Durant el darrer quadrimestre de l’any, l’entitat oferirà diferents propostes culturals i lúdiques per a un públic divers, entre les quals no faltaran exposicions, concerts, xerrades, representacions teatrals i espectacles d’animació infantil.
El tret de sortida es donarà el proper dilluns 6 de setembre amb una mostra de pintures de Germán Ruiz RodrÃguez, que es podrà visita a la sala d’exposicions fins al dia 30 de setembre; el circ serà el protagonista de l’espectacle que s’oferirà diumenge 19 de setembre a les 11.30 h, a cà rrec de la companyia El Circ Petit; el mes es tancarà amb una de les propostes de l’espai Debat a bat, una xerrada sobre l’eutanà sia a cà rrec d’Isabel Alonso, vicepresidenta de l’associació Dret a Morir Dignament.
Durant el mes d’octubre, la sala d’exposicions mostrarà les pintures d’Isabel Hurtado, del 5 al 30 d’octubre; Palmira’ serà l’espectacle teatral i musical que es podrà veure a l’Ateneu el dissabte dia 16; dimecres dia 20, també en el marc de l’espai Debat a Bat, podrem mantenir una conversa amb l’ex conseller Josep Rull.
Sento Masià serà l’artista convidat a l’Ateneu al mes de novembre per mostrar les seves obres; diumenge dia 7, el protagonista serà el teatre, amb la representació de la comèdia ’36 preguntes que faran que t’enamoris... o no’; també durant el mes de novembre es lliuraran els premis literaris de l’Ateneu, s’ oferirà el documental Última Patagonia, dins la programació de la Festa Major, i se celebraran els actes de commemoració del 55è aniversari de l’Esbart Sant MartÃ. Â
Aquesta programació cultural es tancarà amb l’exposició de capses artesanals de Francesc Corpas i Farners Casas, que es podrà visitar del 4 al 31 de desembre, ‘La Gran A...Ventura’ de Marcel Gros el diumenge dia 12, la col·laboració de l’Ateneu amb la Marató de TV3, que aquest any es destina a la salut mental, el concert de Nadal de la coral Amadeu Vives i del cor Mirabolà , i el Cabaret de Nadal de la secció Enlaire.
Totes les activitats i espectacles programats compliran amb totes les mesures preventives aprovades pel Procicat per a garantir la seguretat del públic assistent.
Podeu consultar la programació en el document adjunt.