L’Ajuntament de Torrelles ja ha engegat els preparatius pel pròxim campus-casal d’estiu al poble. El consistori, mitjançant el Consell d’Esports del Baix Llobregat, cerca una persona coordinadora del casal d’estiu, que enguany es farà del 25 de juny al 27 de juliol. El coordinador serà la persona responsable del grup de grans dins del campus i alhora coordinarà a l’equip de monitors i monitores i totes les activitats que es desenvolupin durant les cinc setmanes de durada del projecte.
La persona escollida serà contractada des del 25 de juny fins al 27 de juliol, amb una jornada de 37,5 hores setmanals, principalment de dilluns a divendres. Pel que fa a l’horari, serà de caràcter flexible i modificable, però com a base s’establirà de 7.30 a 17 hores, amb dues hores al migdia de descans, entre les 13 i les 15 hores.
Tothom que vulguin sol·licitar la plaça de coordinador del campus-casal d’estiu ha de ser major de 18 anys, tenir el títol de director de lleure o una titulació equivalent i presentar el seu currículum degudament complimentat. Les sol·licituds es podran enviar, fins al pròxim divendres 20 d’abril, en format electrònic i en un sol fitxer PDF amb el nom del candidat al correu electrònic tecnicesports@torrelles.cat (adreçat a Alberto Sobrin), i posant en còpia a esports@torrelles.cat.
Així mateix, el dilluns 23 d’abril, s’obrirà la convocatòria per presentar les candidatures per treballar de monitor o monitora de lleure al campus-casal d’estiu de Torrelles. Les persones que vulguin sol·licitar-ho ho podran fer fins al divendres 11 de maig.