Un any més, els infants de Torrelles poden gaudir de les diferents propostes que ofereix el Casal d’Estiu, una iniciativa que es desenvolupa amb la voluntat de donar suport a les famílies amb la conciliació laboral i familiar i, al mateix temps, oferir alternatives d’oci als nens i nenes durant el període de vacances escolars.
Durant cinc setmanes s’han programat activitats diverses com sortides, tallers, jocs d’aigua, activitats amb raquetes, aeròbic o les Olimpíades saludables. La segona i la tercera setmana han estat les que han comptat amb més persones inscrites, 138 i 137 respectivament. La primera setmana va haver-hi 120 infants participant al casal. L’afluència d’infants s’ha anat reduint a mesura que s’apropa el mes d’agost: aquesta setmana són 84 nens i nenes els que hi formen part i la setmana vinent es preveu que no arribin a una seixantena.
Els protocols per la Covid estan presents al casal amb mesures com la distribució per grups bombolla, l’entrada esglaonada dels diferents grups i l’obligació de dur la mascareta, excepte a la piscina o quan es realitzen algunes activitats a l’aire lliure. El Casal d’Estiu finalitzarà el proper 30 de juliol.