Des del dijous 9 i fins al dimarts 14 d’abril, una incidència tècnica en el servei e-TRAM, gestionat pel Consorci Administració Oberta de Catalunya, va provocar que no es pogués realitzar cap trà mit telemà tic des de la pà gina web de l’Ajuntament de Torrelles. Aquesta incidència va afectar les sol·licituds de la primera lÃnia extraordinà ria d’ajuts convocada pel consistori torrellenc per donar suport als establiments del municipi que han patit els efectes econòmics de l’emergència sanità ria, que finalitzaven el passat divendres 10 d’abril.
Davant aquest fet, l’Ajuntament ha decidit ampliar el termini de presentació de sol·licituds fins al dimecres 15 d’abril.  Â
Recordem que des de principis de l’any 2019, no cal disposar de certificat digital per a realitzar trà mits en lÃnia. Les persones fÃsiques poden utilitzar el servei de signatura electrònica anomenat idCAT Mòbil, basat en l’enviament d’una contrasenya d’un sol ús al telèfon mòbil de la persona usuà ria. Aixà doncs, el servei permet substituir el certificat digital i facilitar la identificació en lÃnia dels veïns i les veïnes.Â
L’idCAT Mòbil és fà cil de configurar i gratuït. Per a obtenir un idCAT Mòbil, cal complir un seguit de requisits: ser major de 16 anys, acreditar la personalitat mitjançant el DNI, NIE o Passaport, disposar de targeta sanità ria, i informar d’una adreça de correu electrònic i d’un telèfon mòbil de contacte. Amb aquest sistema, es poden realitzar la major part dels trà mits amb el consistori torrellenc. També, dóna la possibilitat de fer gestions amb altres serveis i administracions catalanes.