Servei d’Atenció al Ciutadà
El SAC és la portada d’entrada del ciutadà a l’Ajuntament. Per descomptat, és on entren més ciutadans, per això entenem que pot tenir un gran índex de risc, i com qualsevol empresa volem protegir les nostres treballadores.
Desprès d’aquesta crisis provocada pel virus Covid-19, hi haurà molts canvis en aquest servei.
1.- Per tal d’evitar contagis, des del SAC intentarem que tot el ciutadà que pugui faci les instàncies ON-LINE.
2.-Qui no sigui capaç de poder fer el tràmit ON-LINE,el nostre personal intentarà ajudar per tal de poder fer possible el tràmit.
3.- I si no és possible,sempr etindrem personal a l’Ajuntament per a presentar les instàncies.Tenint en compte que sempre que estigu ivigent l’estat d’alarma, aquest servei es farà mitjançant CITA PREVIA trucant al telèfon 93 689 00 00.
Seguidament, us passem unes dades fetes pel personal del SAC per fer 5 cèntims de tot el treball que es fa des d'aquesta secció de l’Ajuntament:
Des del Servei d'Atenció al Ciutadà (SAC), durant el que portem d'estat d'alarma, s'ha fet un esforç per atendre totes les trucades de la ciutadania i l'objectiu marcat ha sigut que es donessin solucions als dubtes generats per la novetat de la situació actual. El volum de trucades de consulta de com relacionar-se amb l’administració pública de forma telemàtica s’ha triplicat i el suport ofert al ciutadans en aquest aspecte ha sigut de gran ajuda per a que poguéssim realitzar tots els tràmits necessaris en aquestes circumstàncies especials com sol·licita rsubvencions i ajudes o sol·licitar documents necessaris per a la moratòria de la hipoteca.
Les fortes pluges i esllavissades esdevingudes no fa gaire de forma sobtada ha fet que el Servei d’ Atenció al Ciutadà estigués en contacte continu amb el Departament de Manteniment de Via Pública per informar de forma directa de les trucades des ciutadans i així afavorir la ràpida resposta que ha sabut donar aquest departament conjuntament amb ADF, Protecció Civil i Seguretat Ciutadana.
Tanmateix, s’està realitzant un seguiment telefònic relacionat amb el porta a porta sota les directrius del Departament de Medi Ambient mitjançant un protocol establert per intentar redirigir les conductes dels ciutadans que no són favorables per al bon funcionament de la recollida de residus selectius.
En aquests últims dies, des del Departament de Salut Pública s’han repartit mascaretes per a nens i nenes de 4 a 18 d’anys, i de nou el SAC ha donat suport en aquesta tasca que ha tingut tan bona acollida entre tots els torrellencs i torrellenques.
És d’agrair la gran empatia que en aquests dies els ciutadans demostren quan contacten amb l`Ajuntament mitjançant el Serveid’Atenció al Ciutadà quan algunes de les seves necessitats, consultes i tràmits es veuen afectats per la situació actual fen més fàcil la nostra tasca.