Sol·licitud de retorn d’ingrés per les antigues bústies de Can Guey
El termini per demanar la sol·licitud finalitza el 31 de gener i es pot realitzar presencialment o en línia
Per realitzar el tràmit en línia, cal accedir a l’enllaç següent:
Tràmit de devolució per internet
També es pot fer la sol·licitud de manera presencial a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament, situada al Carrer Sant Pau, 2. L'horari d'atenció és de dilluns a divendres, de 9 h a 14 h, i els dimarts també de 16.30 h a 19 h.
Per poder completar la sol·licitud, és necessari presentar una sèrie de documents imprescindibles:
- El formulari de devolució de l’ingrés de renúncia de la bústia pluridomiciliària.
- El contracte d’adquisició de la bústia.
- El DNI de la persona titular del contracte.
- En cas que el tràmit el realitzi un representant, també cal presentar el DNI del representant i una còpia del DNI de la persona titular.
- Un certificat bancari de la persona titular del contracte.
Pel que fa al servei de correus, aquest continuarà operant a través de les bústies provisionals fins que es resolgui la proposta de la Comisión Nacional de los Mercados y la Competencia sobre el repartiment de la correspondència a domicili. Quan es tingui coneixement de la resolució definitiva, es comunicarà als veïns i veïnes afectats la data de desmantellament de les bústies provisionals i l’inici del repartiment de la correspondència a domicili o a les noves bústies.
- Si finalment es reparteix a domicili, es resoldran les instàncies per sol·licitud de nova bústia i es retornaran els diners.
- Si finalment es reparteix a les noves bústies, es tramitaran les instàncies de sol·licitud de nova bústia i s’informarà a partir de quin dia es reparteix la correspondència a les noves bústies.
Per a qualsevol dubte o més informació, podeu contactar amb l’Ajuntament de Torrelles de Llobregat.