El pròxim diumenge 10 de març, els torrellencs i les torrellenques gaudiran d’una trobada popular plena de calçots i salsa romesco. A les 13.30 hores, el Grup de Blancs de l’Esplai Arc de Sant Martí i l’Ajuntament de Torrelles convoquen a la ciutadania per donar el tret de sortida a la 9a Calçotada Popular. Un any més, la Masia de Can Coll acollirà el gran dinar que inclourà calçots, salsa romesco, patates al caliu, carn a la brasa, all i oli, pa amb tomàquet, postres, aigua i vi.
Els veïns i les veïnes que s’animin a participar només hauran de portar estovalles, plats, gots, coberts i tovallons, així com una mica de pica-pica per anar fent gana.
Els tiquets es poden aconseguir a la botiga Nins i Nines per un preu de 14 euros fins al pròxim dimecres 6 de març. Les seixanta primeres persones rebran un pitet de regal.