L’Ajuntament de Torrelles de Llobregat informa que, d’acord amb el que estableix la Llei 5/2003, de mesures de prevenció d’incendis en terrenys forestals, s’ofereix a les persones titulars de parcel·les privades no edificades la possibilitat que l'Ajuntament executi, de manera subsidiària, els treballs de neteja requerits en aquestes finques.
Aquest tràmit té per objecte formalitzar l’autorització expressa per part de la persona titular de la parcel·la o parcel·les afectades perquè l’Ajuntament pugui accedir-hi i executar-hi els treballs de neteja necessaris.
Un cop presentada la documentació i l’ingrés corresponent, l’Ajuntament procedirà a programar i dur a terme les tasques de neteja, complint amb els criteris establerts per a la prevenció d’incendis i la seguretat comunitària.
En cas que una mateixa persona sigui titular de més d’una parcel·la afectada, caldrà presentar una autorització individual per a cadascuna d’elles, no essent vàlid un únic formulari per a múltiples parcel·les.
Aquest model només és necessari en cas de presentació presencial. No cal emplenar-lo ni presentar-lo si la tramitació es fa per via telemàtica.
Ingrés al compte (ES63 2100 0279 5602 0001 1105 de “CAIXABANK”) indicant en el concepte: NETEJA i DNI del titular de la parcel·la
En cas que la tramitació es faci de forma telemàtica, no cal ni emplenar ni presentar el model de sol·licitud, ja que aquest ja està integrat a la pròpia aplicació web.
D’acord amb l'article 14 de la Llei 39/2015, de 2 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si sou una entitat, persona jurídica, professional col·legiat o bé representat en algun d’aquests casos, esteu obligats a tramitar telemàticament la vostra sol·licitud a la seu electrònica de l’Ajuntament de Torrelles de Llobregat. *Només les persones físiques poden escollir tramitar telemàticament o presencialment. La tramitació presencial s'ha de realitzar al Servei d'Atenció al Ciutadà (SAC) de l’Ajuntament.