Club de lectura de còmics "L’ocell del temps"
Lectura actual: La soledad del dibujante, d’Adrian Tomine
Club de lectura de còmics i novel·les gràfiques de diferents tendències, gèneres o països (nacionals, europeus, americans, etc.). Dinamitzat per la Cristina Plaza.
Taller de Lectura Conscient i Mindfulness
Lectura actual: El poder de la pausa
Dinamitzat per la Montse Bordàs a través de la plataforma Zoom. Cal inscripció prèvia.
L'hora del conte: la cabra Serafina
A càrrec d’en Blai Senabre. Contes per a nens i nenes a partir de 3 anys. Cal reserva prèvia.
Club de lectura infantil ‘Intrèpids lectors’
Lectura actual: Els Imaginaris, d’A. F. Harrold
Club de lectura per a nois i noies d'entre 11 i 12 anys. Dinamitzat per l’Inés Sentañes. Cal inscripció prèvia.
Club de lectura ‘Only Online’
Lectura: L’home que va viure dues vegades, de Gerard Quintana
Dinamitzat per Toni Pérez. Aquest club de lectura pretén comentar les novel·les i altres gèneres literaris que estiguin d’actualitat però de forma telemàtica.
Club de lectura infantil 'Llibrenautes'
Lectura: Viatge al centre de la Terra o un planeta ple de secrets, d’Antonis Papatheodoulou
Club de lectura per a infants de 8 a 10 anys. Dinamitzat per l’Inés Sentañes.
Espectacle: Si tu te'n vas
Espectacle per a públic adult. Edat mínima recomanada: 10 anys
Exposició: les flors de la pandèmia
Pintures de Jaume Escala
Pintures de Jaume Escala. Fins al 28 de febrer.
Tipus Tots Agenda Dia a Dia NotÃcies Categories Totes les categories Temà tiques Totes les temà tiques Activitat econòmica i turisme Cooperació i solidaritat Cultura i esdeveniments Educació i formació Esports Gent gran Govern obert Igualtat Joves Medi ambient i sostenibilitat Mobilitat i transport Pagesia Participació Seguretat ciutadana Serveis a les persones Urbanisme, obres i via pública Any Mes Tots Gener Febrer Març Abril Maig Juny Juliol Agost Setembre Octubre Novembre Desembre Ordre El més antic El més nou Cercar